31. října 2017

Halloweenský knižní hop | Soutěž


Kdo mě zná, jistě ví, jak moc Halloween miluju. Užívám si tvorbu výzdoby, vymýšlení masek - prostě vše, co je nějak s Halloweenem spojené. A právě Halloweenský knižní hop (který každoročně pořádá Vendea!) se už pro mě stal jednou z těch tradičních věcí, které mám s Halloweenem spojené :)

Princip hopu je velmi jednoduchý, každý ze zúčastněných bloggerů si pro vás připravil svou vlastní soutěž, na kterou si můžete odhopkat použitím linků na konci článku.
Snažila jsem se pro vás vybrat i trochu tématickou knižní výhru (prostě žádný slaďák :D) a tak letos budete soutěžit o knihu s krásnou obálkou - Bílý kůň...



Nebudu to zbytečně zdržovat a rovnou přejdeme k pravidlům!

Pravidla :
  • Soutěž probíhá od 31.10. do 11.11.2017
  • Zúčastnit se může každý s českou nebo slovenskou doručovací adresou.
  • Do týdne, od ukončení soutěže, vyhlásím vítěze. 
  • Pro účast v soutěži je nutné vyplnit soutěžní formulář. Na každého soutěžícího jeden formulář, duplicitní odpovědi budou mazány.
  • Výherce má 72 hodin na to, aby se mi ozval, jinak losuji náhradníka.

SOUTĚŽ JIŽ BYLA UKONČENA

Takže hodně štěstí a užijte si Halloween! :)
A samozřejmě nezapomeňte navštívit i ostatní blogy!

1 komentář:

Všem děkuji za komentář :)